زمان شروع بکار سایت

زمان شروع بکار سایت

زمان شروع بکار سایت

خوشبختانه موفق شدیم عمده کار طراحی سایت را به اتمام برسانیم و انشالله در تاریخ ۲/۳/۹۵ مقارن با میلاد مبارک منجی عالم حضرت بقیه الله الاعظم (علیه السلام) این سایت شروع به کار قطعی خود را آغاز خواهد کرد.
انشالله بتوانیم خدمتی ماندگار و ارزنده به هموطنان عزیز ارائه نمائیم که همانا فراهم نمودن محیط امن خرید و فروش های بزرگ می باشد. یقینا اشکالات و نقایصی ممکن است در کارمان باشد که امیدواریم با صبر و حوصله ای که بخرج خواهید داد بر ما منت نهاده تا آنها را در اسرع وقت برطرف نمائیم.
بنابراین از کلیه عزیزان درخواست می شود که چنانچه اشکال یا ایراداتی مشاهده نمودنداز طریق ایمیل اعلام نمایند.
ارادتمندیم

image_pdfimage_print

فرصت های داغ کسب و کارهای اینترنتی

فرصت های داغ کسب و کارهای اینترنتی

فرصت های داغ کسب و کارهای اینترنتی

فرصت های داغ کسب و کارهای اینترنتی در این مقاله شرح داده شده است.

به دنبال این هستید که یک کسب و کار عالی در سال جدید راه بیاندازید؟

از فرصت‌های ذیل برای تغییر مسیر بهره بگیرید. هر آدمی یک دوره رکود فناوری را پیش‌بینی کرده‌است. برخی می‌گویند این دوره هم‌اکنون در حال وقوع است.

با این نهایتِ انفجار، آیا اصلا باید برای کارآفرینی تلاشی انجام داد، چه برسد به تأسیس یک کسب و کار جدید در  ۲۰۱۶ ؟

پاسخ من : بدون شک، بله.

در این مقاله، برخی کسب و کارهایی را که فکر می‌کنم در ۲۰۱۶ داغ می‌شوند به شما معرفی می‌کنم.

درحالی که ممکن است فناوری رو به افول باشد، ‌جهان همیشه پذیرای خدمات و محصولات بسیار داغ و مبتکرانه است.

۱. قرار ملاقات

یکی‌از اختلالات جدید و چالش‌برانگیزترینِ این اختلالات در صحنه‌ی قرار ملاقات‌ها روی داده‌است. زندگی عاشقانه‌ی یک فرد یک چیز شخصی‌است، ولی این امر کاربران Tinder‌ را از به اشتراک گذاشتنِ رازها و ملاقات آدم‌های جدید دور نکرده‌است.

به ایده‌های بیش‌تری نیاز دارید؟ برخی افراد خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند – به تو خواهم گفت چگونه آن فرد را به‌دست بیاوری! برخی افراد برنامه‌ی موبایل می‌سازند – خدمات هدایت قرار ملاقات‌ها یا دیگر محصولات اطلاع‌رسانی.

حتی برخی افراد خدماتِ یافتنِ دوستی نامرئی ایجاد می‌کنند.
آدم‌ها وقتی پای عشق و علاقه به میان می‌آید از خود بی‌خود می‌شوند. صنعت عشق‌ورزی مهیای کسب و کار است.

۲. مشاوره‌ی بازاریابی

افراد بسیاری وجود دارند که می‌خواهند یک کسب و کار راه‌اندازی کنند یا در این کار عجله دارند.

آن‌چه بسیاری از این افراد کم دارند، ذکاوت بازاریابی است.
دنیای بازاریابی دیجیتال امروزی، گسترده و پیچیده‌است. همچنین دروازه‌ای است به‌سوی موفقیت.

میان پیچیدگی‌های شتاب رسانه‌های اجتماعی و رموز هک‌کردن رشد، ‌صاحبان کسب و کار نمی‌دانند از کجا شروع کنند.

چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید؟ به آنها بگویید دقیقا کجا بروند و چه کنند.

این استارت‌آپ ( نوبنیاد ) نوپا از انگیزه و محرک چیزی کم ندارد؛ آنها تنها به فردی نیاز دارند که با او مشورت کنند و روش صحیح بازاریابی را به آنها نشان دهد.

۳. گزینه‌ی تحویل در محل

به تمام جلسات راهکارهای اتاق هیات مدیره‌ گوش کنید ( گوگل، آمازون، وال‌مارت )، و صدای افرادی را احتمالا می‌شنوید که در مورد تحویل محصولات صحبت می‌کنند.
فارغ از آن‌که قهوه‌ی داغ است یا یک ابزارکی که جدیدا از آمازون سفارش داده‌اید، تحویل در محل یک سرویس درخواستی‌است.

استارت‌آپ‌ها در این فضا زمان سختی را سپری می‌کنند و در هر دو سوی این عرصه : دریافت‌کننده و فراهم‌کننده، فعالیت دارند.

الگوی تحویل در محل آماده‌ی دگرگونی است. لازم‌است کسی بیاید و موانع را از سر راهِ طرف‌داران حمل‌ونقل و خدمات پیک تحویل درب به درب بردارد.
کالارسان پرنده بدون شک تحولی در این زمینه ایجاد خواهد کرد، پس نیروهای بالقوه را مهارکنید و یک راه‌حل ماندگار بیابید.

۴. چاپ ۳ بعدی

طرح و ابداع چاپ ۳ بعدی به سرعت رو به رشد است و به محبوبیت دست می‌یابد. بیشتر ما هم‌اکنون چاپگر ۳بعدی در محیط کارمان نداریم،

ولی بسیاری بر این باورند که ما به این سو در حرکتیم.
اگر مسئله این باشد، ‌حال زمان آن رسیده‌است که وارد عمل شویم. می‌توانید طرح‌های سه‌بعدی، برنامه‌ها، تحویل در محل،

اجراء، و دیگر خدمات مرتبط را به فروش برسانید.

۵. کتاب‌های صوتی

کتاب‌هایی که با سرمایه‌ی خود فرد منتشر می‌شوند یک ایده‌ی کسب و کاری شناخته شده هستند.

با این حال، آدم‌ها به‌صورت فزاینده‌ای خواهان گوش کردن به کتاب‌های صوتی هستند.
شنیدنی‌های آمازون با استفاده از این سرویس به سود زیادی دست‌یافته است. رفته رفته در این فضا به یک رهبر تبدیل می‌شود.

با این‌حال، هنوز هم برای استارت‌آپ‌های دیگری که می‌خواهند وارد عمل شوند جا هست.

سرویس‌های داستان‌سرایی ( راوی‌گری )، خدمات تبدیل نسخه‌ی چاپی به صوتی، مشاوره‌ی کسب و کارها، و دیگر روش‌های تولید کتاب صوتی گزینه‌های خوبی برای کاوش در ۲۰۱۶ هستند.

۶. محصولات آموزشی

همواره افراد تمایل دارند برای آموزش پول خرج کنند. به عنوان مثال آموزش دانشگاهی را درنظر بگیرید.

بهای یک دوره‌ی چهارساله در یک دانشکده‌ی دولتی حدودا ۲۰۰۰۰، دلار است، و یک دانشکده‌ی خصوصی می‌تواند قیمتی معادل ۵۰۰۰۰، دلار در هر سال داشته‌باشد.
علی‌رغم این قیمت‌های بسیار بالا، افراد مشتاق هستند سال به سال هزینه کنند و پول بپردازند. چرا ؟ زیرا تحصیلات دانشگاهی ارزش‌اش را دارد.
خوب، بیشتر وقت‌ها این گونه است؛ برخی مخالف هستند، و با نوآوری‌های اخیر در فضای آموزشی، مدل سنتی دانشکده برچیده شده یا دچار اختلال شده است.
در پسِ‌این اختلال استارت‌آپ‌هایی مانند Udemy و Teachable ‌وجود دارند، ‌که تمام آنها به مردم این اجازه را می‌دهند تا دانش‌شان را به اشتراک بگذارند و از آن بهره بگیرند.
به پلتفرمی برای فروش دانش‌تان نیاز ندارید. می‌توانید کتاب را با سرمایه‌ی خودتان منتشر کنید، یک جلسه‌ی مشاوره‌ی ویدیوئی تولید کنید،

یا به دیگران یاد دهید چگونه پول بسازند.
کارآفرینان جاستین و تارا ویلیامز یاد گرفتند چگونه از طریق سرمایه‌گذاری در خانه میلیون‌ها سود به‌دست بیاورند.

آنها جست‌وجو کردند و یک دوره‌ی اینترنتی ایجاد کردند، و حال با درمیان گذاشتن نحوه‌ی پول‌سازی‌شان به دیگران به درآمد بیش‌تری دست‌یافته‌اند.
حتی آدمی مانند جیمز سوان‌ویک هم تمایل داشت شغل‌اش را به عنوان گوینده‌ی شبکه‌ی ESPN‌ کنار بگذارد تا به مردم بگوید چگونه الکل را ترک کنند.

مردم در یک ماه ۶۷ دلار پرداخت کردند تا از ویدیوهای جیمز یاد بگیرند و یکی از اعضای گروه دوستان‌اش در فیسبوک باشند.
افراد برای یاد گرفتن یک مهارت جدید، شکل‌دهی سبک زندگی‌شان، پول درآوردن،

تحت تأثیر قراردادن دوستان با دانش‌شان، ‌و تغییر زندگی شان به شیوه‌ای اساسی و قابل توجه، هزینه می‌کنند.

اگر چیزی برای عرضه دارید، پس آموزش را شروع کنید.

۷. وب‌ سایت‌های مبتنی بر محتوا

مدت طولانی است که با سایت‌های مبتنی بر محتوا کار می‌کنم، و اخیرا، چندین وبلاگ کوچک را به کسب و کارهای عالی ارتقاء دادم. تلاش لازم برای ایجاد چنین وبلاگی بسیار قابل توجه است، ولی بازده غیر فعال آن بسیار عظیم است.
تا زمانی‌که یک یا دو نکته درباره‌ی سئو و بازاریابی محتوا بدانید، هم‌چنان می‌توانید در این فضا توجه دیگران را به خود جلب کنید.
محتوای عالی، سرویس و خدمت شما است، و لینک‌های وابسته و فضای تبلیغاتی عایدی شما. این مدل مدت زمان طولانی کار کرده‌است، و هم‌چنان اثربخش باقی مانده‌است چرا که مردم به اینترنت به‌عنوان منبع اولیه‌ی اطلاعاتی‌شان اعتماد دارند.

نتیجه‌گیری

این فهرست هنوز کامل نیست و تازه در ابتدای راه است زیرا احتمالات زیادی برای ۲۰۱۶ وجود دارد. آن احتمالات واقعی، محسوس و آماده برای پذیرش هستند.
خیلی هیجان دارم که چند فرصت کسب و کاری جدید را در ۲۰۱۶ شروع کنم. شما می‌خواهید چه کار کنید؟
ترجمه : تحریریه سایت کسب و کار بازده_فاطمه بختیاری دزفولی

سامانه فروش عمده ایران

image_pdfimage_print

فقط افراد درجه یک را انتخاب کنید

کارمندان درجه یک

فقط افراد درجه یک را استخدام کنید

اگر بعنوان یک کارآفرین دوست دارید که هر روز در اوج به سر ببرید، کارمندان عالی، این کار را انجام می دهند. آنها شما را از کاغذبازی کسالت آور، از کارهایی که در آن خوب نیستید و از انجام دادن آن متنفرید، رها می کنند.
کارمندان عالی شما را از مچاله شدن و خزیدن در گوشه های قطار تندرو کارآفرینی نجات می دهند. هیچ تکنولوژی یا راهبرد سودآوری نمی تواند جای یک کارمند عالی را بگیرد.
بگذارید دلایل آن را بیان کنم:

۱ . کارمندان درجه یک، افراد درجه یک را به خود جذب می کنند؛

افراد درجه یک می خواهند با افراد درجه یک همکاری کنند.این مکانیزم خودکار و دائمی است اما باید نظارت دقیق بر آن داشته باشید.

به همین دلیل سازمانهایی مانند اپل، گوگل، ویرجین و امثال آن، همچنان کارمندان درجه یک جذب می کنند.
استیوجابز گفته است: «کارمندان درجه یک، کارمندان درجه یک و کارمندان درجه دو، کارمندان درجه سه را استخدام می کنند.

ما اینجا فقط کارمندان درجه یک لازم داریم.»
کارمندان درجه یک برای کارمندان درجه دو کار نمی کنند و کارمندان درجه دو کارمندان درجه یک را استخدام نمی کنند چون موقعیت شغلی خودشان به خطر می افتد. آنها کارمندان درجه سه را استخدام می کنند تا بهتر و کارامدتر به نظر برسند. به محض اینکه کارمند درجه دو را استخدام می کنید، هرج ومرج می شود. قبل از اینکه متوجه شوید، چرخه حسادت، بدگویی و مصیبت را به گردش درآورده اید.
افراد شما مهم ترین ابزار استخدام نیروی جدید هستند. کارمندان درجه یک را در رأس قرار دهید و از آنها بخواهید همه دوستان درجه یک خود را به همکاری دعوت کنند.

۲ . کارمند درجه یک برنده می شود؛

به قول سر ریچارد برانسون:
«… شرکت واقعا از یک چیز تشکیل شده است؛ اگر من هواپیمایی از شرکت بوئینگ بخرم، فرودگاه بریتانیا، امریکا و کانادا نیز از همان هواپیما می خرد.

کالا یکی است. افراد داخل یک شرکت یا داخل آن هواپیما هستند که شرکت را مقفاوت می کنند و آن را به شرکت معمولی یا استثنایی تبدیل می کنند…»
شرکتها را افراد تشکیل می دهند.به ده شرکت محصولات مساوی بدهید، آنها از لحاظ عملکرد از یک تا ده متفاوت خواهند بود.

زیرا کارایی آنها ارتباطی به محصول ندارد. به افرادی که با آن سروکار دارند ، مربوط می شود.

 ۳ . کارمندان درجه یک مجانی هستند ( حقوق نمی گیرند)؛

شاید فکر کنید از عهده حقوق افراد درجه یک و سطح عالی بر نمی آئید. چه کسی از عهده اش بر می آید؟

یک خبر خوش؛ آنها مجانی هستند! درست است مجانی؛ زیرا کارمندان عالی خودشان حقوقشان را بدست می آورند.

آیا شما به کسی سالیانه ۲۵۰ هزار دلار حقوق و پاداش می دهید؟

اگر برای شرکت شما پنج میلیون دلار درآمدزایی داشته باشد، حتما این کار را می کنید.
اگر شرکت شما محصولی ارزشمند برای اراده در بازار دارد، همیشه افراد درجه یک را استخدام کنید، آنها مجانی اند.

برعکس کارمندان درجه دو و سه پرهزینه هستند.
هرگاه از رهبران رده بالا رمز موفقیتشان را می پرسم، همه بدون استثنا می گویند؛ موفقیتشان را مدیون تیم عالی خود هستند.

بسیاری از این افراد فوق العاده موفق، براحتی اعتراف می کنند، بیشتر اعضای تیم آنها با هوش تر، زیرک تر و با مهارت تر از خود آن ها هستند.

در حقیقت به شما می گویند که افراد باهوش تر و ماهرتر از خود را استخدام می کنند.

نتیجه گیری :

کارمندان بد استخدام نکنید. حتی به استخدام کارمندان متوسط هم رضایت ندهید. چون آنها نمی توانند کارمندان عالی را جذب کنند.

همیشه کارمندان عالی را استخدام کنید و از آنها بخواهید دوستان درجه یک خود را برای همکاری در شرکت دعوت کنند.

موفق ترین مدیران و رهبران، افراد باهوش تر و ماهرتر از خود را بکار می گیرند. هیچ رهبری به تنهایی به قله کوه نمی رسد این کار نیاز به تیم عالی دارد.

منبع : قطار سرعت به سوی ثروت اثر دارن هاردی
تلخیص و گردآوری : مهران سالاریه

خواننده عزیز چنانچه شما نیز مطالب ارزشمندی در حوزه مهارتهای فردی، موفقیت، فروش و … دارید با ارسال این مطالب برای ای تی مارکت (بهمراه منبع و مأخذ)، آن را با نام خودتان در خبرنامه منشر می کنیم.
ایمیل جهت ارسال مطالب : info@ETmarket.ir

کارمندان درجه یک
کارمندان درجه یک

خرید عمده در سامانه عمده فروشی ایران

image_pdfimage_print

۱۰ کلمه ضد اعتماد به نفس بالا

اعتماد به نفس

۱۰ کلمه ضد اعتماد به نفس بالا

کلمات به راحتی می‌توانند درون شخص را به تصویر بکشند و حس اعتماد به نفس بالا یا پایین از یک فرد را به ما منتقل کنند. تصور کنید شما با کسی آشنا شدید و نمی‌دانید شخص چه گذشته‌ای داشته، آیا می‌توانید به او اعتماد کنید یا نه؟ آیا صحبت‌هایی که می‌کند راست است یا دروغ؟ برای اینکه خیال‌تان راحت شود باید گفت شما نمی‌توانید دقیقاً این علائم را تشخیص دهید.

۱۰ کلمه ی یک آدم با اعتماد به نفس پایین

حتی بهترین روانشناسان دنیا نیز نمی‌توانند فقط از دیدن و شنیدن صحبت‌های طرف ۱۰۰% در مورد شخصیت و زندگی طرف مقابل قضاوت کند. اما چیزی به نام اعتماد به نفس وجود دارد که تشخیص آن آسان‌تر است از موارد دیگر است. اعتماد به نفس می‌تواند مشخصات زیادی از صداقت، قدرت و شخصیت طرف مقابل را فاش کند. فردی که اعتماد به نفس بالایی دارد کمتر احتمال دارد دروغ بگوید. اما فردی که اعتماد به نفس پایینی دارد تمایل بیشتری به دروغ گفتن، تقلب و خیانت دارد. اگر اعتماد به نفس شما بالا باشد مردم راحت تر به شما اعتماد و همکاری می‌کنند. اگر شما فروشنده هستید یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خصوصیاتی که باید به دست آورید، اعتماد به نفس بالا است، تا از طریق صحبت‌تان به طرف مقابل القا کنید که از خودتان و محصول‌تان مطمئن هستید.

اگر کارآفرین هستید یا می‌خواهید باشید بدون اعتماد به نفس دست‌یابی به ثروت غیر ممکن است… شما اگر اعتماد به نفس نداشته باشید چطور می‌خواهید دیگران را متقاعد کنید؟ افراد تیمتان را موظف به همکاری کنید؟ و اصلاً بخواهید محصول خود را بفروشید؟

اما تحقیقاتی انجام شده و نتیجه آن نشان می‌دهد افرادی که اعتماد به نفس پایینی دارند از بعضی کلمات به نسبت بیشتر از کلمات دیگر در صحبت‌هایشان استفاده می‌کنند و افراد با اعتماد به نفس بالا تقریباً از آن‌ها استفاده نمی‌کنند… این کلمات درست همان نقطه ای است که میزان اعتماد به نفس طرف مقابل را فاش می‌کند. اگر از آن‌ها استفاده می‌کنید باید هرچه سریع تر کلمات دیگری جایگزینشان کنید.

واژه‌هایی که افراد با اعتماد به نفس پایین به کار می‌برند:

۱- شاید:

خیلی مراقب باشید، زمانی که به دیگران میگویید “شاید” کاری انجام دهید دقیقاً مشخص می‌کند که از انجام آن کار به خود اطمینان ندارید. حتی اگر از انجام آن مطمئن نیستید کلمه “شاید” را بکار نبرید.

۲- معمولاً:

کلمه ای که نشان می‌دهد شما تمام آنچه را که باید بدانید ، نمی‌دانید. اگر فروشنده بودید و کسی از شما پرسید کدام محصول فروش خوبی داشته و شما بگویید “مردم معمولاً این محصول را استفاده می‌کنند” نه تنها از شما خرید نمی‌کنند بلکه احساس می‌کنند شما هنوز اطلاعات دقیق از فروش و محصولتان ندارید.

۳- نمی‌خواهم:

اگر هر روز در حال پیش بینی آینده و اقداماتی که دوست ندارید و نمی‌خواهید انجام دهید دیگر خصوصیاتی است که افراد با اعتماد به نفس پایین دارند. شما از شرایط آینده اطلاعی ندارید و هنگامی که امروز به صورت قطعی در مورد آینده حرفی می‌زنید نشان از کمبود اعتماد به نفس و نداشتن اطلاعات کافی است.

۴- مظنون:

در مورد هرچیزی که صحبت می‌کنید هیچوقت نگویید “مظنون اصلی …” و یا “به … شک دارم.” شما نه کارآگاه هستید و نه علم غیب دارید و هر حدسی هم بزنید از روی احتمال است. پس سعی کنید اعتماد به نفستان را بالا نگاه دارید و هرزمانی که واقعاً اطمینان داشتید به صحبتتان و دلیل و مدرک را نیز داشتید از آن استفاده کنید.

 ۵- غیر ممکن:

اگر کارآفرین هستید یا می‌خواهید باشید، در جمعی که کارآفرینان دیگری هستند شما این کلمه را به کار به بریند دیگر هیچکس اعتباری به صحبت‌هایتان نخواهد داد ! کارآفرین‌ها به شدت بر روی این کلمه حساس هستند و آنرا از لغت نامه خود حذف کرده‌اند زیرا می‌دانند غیر ممکن همان کاری است که هنوز کسی انجامش نداده.

۶- نگران :

همه مان در زندگی مواردی داریم که نگران باشیم. حتی با اعتماد به نفس ترین افراد نیز نگران می‌شوند. اما هیچوقت در صحبت‌هایتان به نگرانی‌تان اشاره نکنید. زیرا نشان از کمبود اطمینان از توانایی‌هایتان است.

۷- گیج:

اگر وضعیت فعلی شما را گیج کرده، اگر زمام امور را از دست دادید…صحبت کردن در مورد اینکه چقدر شما گیج و سردرگم هستید احتمال سردرگمی بیشتر را نیز افزایش می‌دهد. زمانی که به دیگران میگویید گیج شدید و یا سردرگم هستید (اندر خم زندگی…) به دیگران این حس را القا می‌کنید که از موضوع اطمینان ندارید و یا مبحثی را درک نمی‌کنید.

۸- نیاز:

همه مان نیازهایی در زندگی داریم. اما اگر زیاد از این کلمه استفاده کنید “به خریدتون نیاز دارم” “به همکاری با شما نیاز دارم” “به پول نیاز دارم” و … شما را یک فرد نیازمند جلوه می‌دهد که همیشه در حال رفع نیاز خود از دیگران هستید، افراد که اعتماد به نفس پایینی دارند نیازهایشان را در حد ممکن خودشان برطرف می‌کنند. پس این کلمه را دیگر استفاده نکنید

۹- مشکل:

زمانی که این کلمه را بکار می‌برید حتی اگر یک مشکل کوچک دارید حسی را در دیگران ایجاد می‌کنید که شما دردسر ساز هستید و ممکن است برای دیگران نیز مشکل به وجود آورید. بجای استفاده از این کلمه در جملات “من تو پول درآوردن مشکل دارم …” “من تو یادگرفتن مشکل دارم …” از کلمات بهتر و مثبت تر استفاده کنید مانند “چالش” و یا “مسئله”

۱۰- احتمالاً:

استفاده از این کلمه به طور واضحی گویای این امر است که شما از شرایط و وضعیتی که در حال صحبت راجع به آن هستید اطمینان و آگاهی ندارید. حتی اگر احتمال‌تان ۱۰۰% بر اساس علم و ریاضی و فرمول باشد مردم احساس می‌کنند زمانی که این کلمه را بکار می‌برید حتماً از موضوعاتی اطلاع ندارید زیرا مطمئن نیستید.

این کلمات را اگر کمتر بکار ببرید بهتر است.

مردم دوست دارند هرچه سریع تر دیگران را قضاوت کنند تا بعداً در موردشان زیاد فکر نکنند. پس اگر به قضاوت مردم ( برای کارتان) احتیاج دارید از کلمات هوشمندانه ای استفاده کنید.

منبع: روان

مقاله اثر مرکب را هم از دست ندهید.

اعتماد به نفس
اعتماد به نفس

سامانه عمده فروشی ایران

image_pdfimage_print

تغییر لوگوی ای تی مارکت

تغییر لوگوی ای تی مارکت

تغییر لوگوی سایت ای تی مارکت ( بازار مجازی عمده فروشی ایران )

لوگوی جدید سایت ای تی مارکت که برگرفته از دو حرف  e و t می باشد تداعی کننده حمل بار با کامیون می باشد. قبلا لوگوی سایت تداعی کننده یک سبد خرید بود که قاعدتا برای مصرف کنندگان استفاده می شود اما در لوگوی جدید، فروش عمده محصولات که هدف تاسیس این سایت است، نشان داده می شود.

 

image_pdfimage_print