دستورالعمل رسیدن به هدف

دستورالعمل رسیدن به هدف

یک قانون روانشناسی می گوید باید خواسته ها و آرزوهایتان را به ذهن نیمه هوشیار خود وارد کنیم و با آن روی هدف هایمان کار کنیم. اوریسون سوئت ماردن

– یک دفترچه یادداشت کوچک تهیه کنید و ده تا پانزده هدفی را که دوست دارید در زندگی به آنها برسید در آن یاد داشت کنید.

– هدف های خود را به صورت مثبت با فعل زمان حال و کاملا شخصی در کاغذهای یاداشت (مثلا ۷در ۱۲) یادداشت کنید.

یادتان باشد که همیشه آنها را همراه داشته باشید.

ذهن نیمه هوشیار شما فقط با عبارات مثبت که با فعل زمان حال نوشته شده اند فعال می شود.

بنابراین هدف هایتان را طوری یادداشت کنید که انگار همین حالا به آنها رسیده اید.

به جای نوشتن «من در دوازده ماه آینده پنجاه هزار درآمد خواهم داشت» باید بنویسید: « من سالی پنجاه هزار دلار درآمد دارم»

حتما بخوانید  پرورش اهداف

– هر شب قبل از اینکه بخوابید زندگی خود را در شرایطی مرور کنید که انگار به هدفهایتان رسیده اید.

– به سه راه و پیشنهادی که باعث رسیدن سریع شما به هدفتان می شود فکر کنید. همیشه به راه های خاصی فکر کنید که می توانید در این راه انجام دهید.

– خودتان را موظف کنید که هر روز هدف هایتان را بازنویسی کنید، البته بدون اینکه سراغ نوشته های روزهای قبل بروید. اینکار را آنقدر ادامه دهید تا مطمئن شوید که رسیدن به هدف قطعی است.

برگرفته از کتاب “هدف” اثر برایان تریسی
خبرنامه ای تی مارکت
دستورالعمل رسیدن به هدف

دستورالعمل رسیدن به هدف

image_pdfimage_print